Avvinkning och skitsnack om bloggosfären

I morgon ska en kompis kasta sig ut i världen på äventyr. Till Dublin bär det av där hon ska försöka leva i 11 månader. Modigt är det att ge sig av till ett nytt land utan att ha varken bostad eller jobb till en början. Ska bege mig till stationen för avvinkning.

 

Vid socialt umgänge idag berättade jag om min ambition angående denna blogg. Som alltid vid samtal om bloggosfären kommer Blondinbella på tal. Alla jag stöter på verkar ha så himmla mycket imot henne och så många åsikter om henne. Jag måste få försvara henne. Alla är olika och hon tvingar verkligen ingen att läsa hennes blogg. Hon är målmedveten, företagsam och verkar lyckas med allt hon tar sig för, en multitalang. Fasen, applådera för henne istället för att klanka ner! Visst hon är fåfäng och superbrudig men hon har verkligen inte marknadsfört sig på någon falsk grund. You go girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0