Långtråkigt och bekymmer.

Nu är jag trött på att gå hemma hela dagarna. Det var lite skönt i början och det är ju så lätt att tänka positivt. Har aldrig tidigare varit utan jobb så varför skulle jag bli det nu har jag tänkt. Men nu sitter jag här med svansen mellan bena. Inte ett jobb så långt ögat kan nå, Skulle ju förhoppningsvis få jobbat lite extra på Karamell kungen denna vecka. De har dock inte ringt in mig en enda gång.

Det är svårt att hitta på saker att göra allt kostar på ett eller annat sätt pengar och då får jag dåligt samvete för jag vet att jag måste spara så mycket som det går. I morgon ska jag hur eller hur till Mette och baka bröd, Det ska bli festligt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hang in there, Moa!

2009-09-13 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0